12/08/2008

Sobrevisc a la Barcelona científica

Durant les últimes setmanes per TV3 s'ha emet un dels fantàstics anuncis de Visca Barcelona, que a vegades penso que es deu referir a una altra Barcelona (a Venezuela potser, que se que n'hi ha una). Si els anuncis generalistes de Visca Barcelona em treuen de polleguera ja de per si, el que vaig veure ara fa uns dies em va fer esclatar de ràbia i la meva tele va trobar-se per uns segons en una situació compromesa. En aquest anunci una noia molt feliç (i aparentment innocent) diu que després de voltar per tot el món investigant ha decidit establir-se de manera permanent a Barcelona com a científica, perquè Barcelona té un munt de nous centres d'investigació amb n mil milions de noves places per a fer recerca i a més fa un temps genial i la gent és molt maca. Doncs vas llesta! Vine, vine a instal·lar-te a Barcelona, vine aquí a fer ciència, que ens trobarem tots a la cua de l'INEM, vine a fer oposicions que estan ja assignades, vine a gaudir d'unes instal·lacions que estan massificades, vine a obrir-te camí a una universitat endogàmica i anacrònica, vine a passar-ho bé amb la burocràcia de les beques i els projectes, això si, els 3, 23 minuts lliures que tinguis a la setmana podràs anar a la platja. Senyors que heu impulsat, i senyors mercenaris que heu dut a terme, aquesta campanya, siusplau, no m'escupiu a la cara i no insulteu als centenars de persones que fem ciència (o intentem fer-ho a Barcelona) perquè no tot són flors i violes i perquè un dia us trobareu algun becari o algun postdoctoral a les portes de l'Ajuntament demanant els vostres caps per sentir-se enganyats per una administració que no toca pas de peus a terra. Jo, com tots, Sobrevisc a Barcelona.
Publica un comentari a l'entrada

Sobrevisc a la Barcelona científica

Durant les últimes setmanes per TV3 s'ha emet un dels fantàstics anuncis de Visca Barcelona, que a vegades penso que es deu referir a una altra Barcelona (a Venezuela potser, que se que n'hi ha una). Si els anuncis generalistes de Visca Barcelona em treuen de polleguera ja de per si, el que vaig veure ara fa uns dies em va fer esclatar de ràbia i la meva tele va trobar-se per uns segons en una situació compromesa. En aquest anunci una noia molt feliç (i aparentment innocent) diu que després de voltar per tot el món investigant ha decidit establir-se de manera permanent a Barcelona com a científica, perquè Barcelona té un munt de nous centres d'investigació amb n mil milions de noves places per a fer recerca i a més fa un temps genial i la gent és molt maca. Doncs vas llesta! Vine, vine a instal·lar-te a Barcelona, vine aquí a fer ciència, que ens trobarem tots a la cua de l'INEM, vine a fer oposicions que estan ja assignades, vine a gaudir d'unes instal·lacions que estan massificades, vine a obrir-te camí a una universitat endogàmica i anacrònica, vine a passar-ho bé amb la burocràcia de les beques i els projectes, això si, els 3, 23 minuts lliures que tinguis a la setmana podràs anar a la platja. Senyors que heu impulsat, i senyors mercenaris que heu dut a terme, aquesta campanya, siusplau, no m'escupiu a la cara i no insulteu als centenars de persones que fem ciència (o intentem fer-ho a Barcelona) perquè no tot són flors i violes i perquè un dia us trobareu algun becari o algun postdoctoral a les portes de l'Ajuntament demanant els vostres caps per sentir-se enganyats per una administració que no toca pas de peus a terra. Jo, com tots, Sobrevisc a Barcelona.

Back to Top