10/06/2008

Ja està aquí!

En la sèrie de grans openings d'anime en català vaig cometre una error, vaig començar amb Fly, i crec que va ser fruit de retrobar-me amb aquella mítica cançó després de tants anys. Quin és l'error... doncs que aquesta sèrie, per justícia i per qualitat infinita hagués hagut de començar amb el que va ser un dels primers openings en català d'un anime (i que va ser també el primer que jo vaig veure) i que em va acompanyar el les tardes de la meva infantessa quan jo encarà era un ésser de profit. Si, no parlo de res més que de l'únic i incomparable Dr. Slump!!!



Demano doncs perdó per l'error i per haver-lo exclòs inicialment d'aquests sèrie, avui l'he escoltat de nou i he vist clarament que sense els més gran la sèrie no és complerta.
Publica un comentari a l'entrada

Ja està aquí!

En la sèrie de grans openings d'anime en català vaig cometre una error, vaig començar amb Fly, i crec que va ser fruit de retrobar-me amb aquella mítica cançó després de tants anys. Quin és l'error... doncs que aquesta sèrie, per justícia i per qualitat infinita hagués hagut de començar amb el que va ser un dels primers openings en català d'un anime (i que va ser també el primer que jo vaig veure) i que em va acompanyar el les tardes de la meva infantessa quan jo encarà era un ésser de profit. Si, no parlo de res més que de l'únic i incomparable Dr. Slump!!!



Demano doncs perdó per l'error i per haver-lo exclòs inicialment d'aquests sèrie, avui l'he escoltat de nou i he vist clarament que sense els més gran la sèrie no és complerta.

Back to Top