7/22/2008

En Ranma és prodigiós

El manga d'en Ranma 1/2 és un dels meus còmics preferits d'aquest subgènere que és el còmic japonès, però també és un dels meus còmics preferits en general, l'humor de la Rumiko Takahashi m'encanta. L'anime poder no arriba als nivells de qualitat estratosfèrics del manga però no està pas malament (de fet encara recordo els OVAs que van treure al mercat els de Manga Films fa anys i encara em cau el lagrimón, quina història d'amor, quina història senyors!!!). Bé la qüestió és que si l'ànima mola, l'opening de la serie mola més, l'opening en castellà tenia qualitat, però és que l'opening en català era molt bo, i tenia molta força, endavant vídeo!


Publica un comentari a l'entrada

En Ranma és prodigiós

El manga d'en Ranma 1/2 és un dels meus còmics preferits d'aquest subgènere que és el còmic japonès, però també és un dels meus còmics preferits en general, l'humor de la Rumiko Takahashi m'encanta. L'anime poder no arriba als nivells de qualitat estratosfèrics del manga però no està pas malament (de fet encara recordo els OVAs que van treure al mercat els de Manga Films fa anys i encara em cau el lagrimón, quina història d'amor, quina història senyors!!!). Bé la qüestió és que si l'ànima mola, l'opening de la serie mola més, l'opening en castellà tenia qualitat, però és que l'opening en català era molt bo, i tenia molta força, endavant vídeo!


Back to Top