2/29/2008

Eleccions a Corts Generals, diversitat electoral

Visca, visca, ja esta aquí les eleccions i de nou puc alliberar la meva passió de cercar i classificar partits (sobretot els extraparlamentaris... quina delícia, és com descobrir noves especies a la selva tropical de Nova Guinea). Bé aquesta és la llista que es presenten per Barcelona (si volgués mirar de tot l'Estat Espanyol em podria jubilar-me fen-t'ho), hi ha molts partits nous que no coneixia i d'altres que ja he comentat al blog, per tant em centraré en aquests partits nous, ja estic veient a la llista Partido de los Pensionistas en Acción i Alternativa Motor y Deportes, dono gràcies senyor per poder viure en un país així...
Poc a poc abans del 9 març aniré fent un repàs d'aquells que falten, me'n moro de ganes!
Publica un comentari a l'entrada

Eleccions a Corts Generals, diversitat electoral

Visca, visca, ja esta aquí les eleccions i de nou puc alliberar la meva passió de cercar i classificar partits (sobretot els extraparlamentaris... quina delícia, és com descobrir noves especies a la selva tropical de Nova Guinea). Bé aquesta és la llista que es presenten per Barcelona (si volgués mirar de tot l'Estat Espanyol em podria jubilar-me fen-t'ho), hi ha molts partits nous que no coneixia i d'altres que ja he comentat al blog, per tant em centraré en aquests partits nous, ja estic veient a la llista Partido de los Pensionistas en Acción i Alternativa Motor y Deportes, dono gràcies senyor per poder viure en un país així...
Poc a poc abans del 9 març aniré fent un repàs d'aquells que falten, me'n moro de ganes!

Back to Top